Pages

Monday, May 30, 2011

Saranan Movie: Valley Of The Wolves Palestine 2011

Valley Of The Wolves Palestine 2011

Sudah anda tonton movie ini? APA? Belum?
Rugi kot... Movie ini lebih baik anda tonton daripada movie korea/ jepun yang jiwang karat atau movie melayu yang pelbagai aksi khurafat... atau movie orang puteh yang berunsur lucah walaupun sedikit.
Saya dah tengok dan rasa macam nak tengok banyak kali... sepertinya tidak kebosanan...
Jalan cerita yang menarik...
Apa ceritanya yang sampai awak rasa hebat sangat movie nie?

Movie ini permulaan ceritanya memberi gambaran bagaimana kapal bantuan kemanusiaan (Mavi Marmara) yang dihantar ke Palestine diketuai oleh negara Turki bersama negara2 yang lain diserang oleh tentera Israel di bawah pimpinan Moshe(Ketua Komandan Israel) di luar perairan Israel.. SO rentetan daripada serangan ini ramai yang mati syahid dan tecedera, tambahan pula yang mati dan tecedera kebanyakan terdiri daripada Rakyat Turki...

Pasca serangan ini membawa kepada kemarahan Turki. kerajaan turki menghantar sekuad elit yang terdiri daripada tiga orang warga Turki untuk membunuh ketua Komandan Israel-Moshe yang telah mengetuai serangan ke atas kapal Mavi Marmara.. Amboi banyak cantik nak suruh cerita sampai habis.. nanti tak gempaklah sbb korang dah tahu jalan cerita.. So tengoklah sendiri.. 


Antara sebab yang terpenting kot buat saya nak tengok berulang kali.. seronok bila tengok Israel kena serang dan ramai tentera Israel terbunuh, Orang islam tampak hebat ketika berperang, dan kita dapat menghayati dan merasai bagaimana orang-orang Palestine ditindas dan dizalimi oleh tentera Yahudi ...

Apa tak nak percaya? Ikut suka koranglah... janji bg saya movie ini adalah terbaik.. kalau boleh bagi bintang, saya bg 5 bintang..
Kalau awak semua nak tengok sila tekan link di bawah


Selamat menonton dari saya, moga bermanfaat... Sekian Assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment

Undi Anda adalah Rahsia